Get Instant 100 Rupees In Your Easypaisa Account In Urdu - Tricky Tips

Monday, July 8, 2019

Get Instant 100 Rupees In Your Easypaisa Account In Urdu

 Get Instant 100 Rupees In Your Easypaisa Account In Urdu

Hey Guys agar ap bi apny Easypaisa account me instanly 100 ruppes hasil karna chahty hain to niche mojud steps ko follow karen.

Folow The Steps To Get Instantly 100 Rupees In Your Easypaisa Account

Step 1: Sabsy pehly apko is post ke akhair me eik "Download" button milega jis per apny click karna hai.

Step 2: Uske baad apka Playstore open ho jayega apko wahan Easypaisa ka Application install karny ka option milega apny Install kar lena hai.

Step 3: Easypaisa Application Install karny ke baad apny open per click kar dena hai our Easypaisa Application open ho jayega.

Step 4: Ab apke samany eik screen open hoga jis me apko apna Easypaisa account number type karna hai.

Step 5: Uske baad apke number per eik OTP verification message ayega apny agar wo sim apny mobile me laga rakha hai to wo automatically verify ho jayega agar nahi to apny us message me mojud numbers ko wahan fill kar dena hai

Step 6: Ab verify hony ke baad apsy apka Easypaisa account pin mange ga apny apna Easypaisa account ka password type karna hai.

Step 7: Finally apka account Easypaisa Application me open ho jayega our apke account me usi waqat 100 Rupees add ho jayega.

Click the below Download button to Download the Easypaisa Application

DOWNLOAD


Conclusion

Agar apko ye post pasand aye to isy ziada se ziada share taaki dusery bi is offer se faida utha saky our agar apke family me se kisiky pass Easypaisa ka account hai to un ke account ko bi ap Easypaisa Application me open kar sakty hain our 100 Rupees hasil kar sakty hain Thanks.

No comments:

Post a Comment