What Is Easypaisa App And How To Use It Full Guide In Urdu - Tricky Tips

Saturday, March 9, 2019

What Is Easypaisa App And How To Use It Full Guide In Urdu

Full Guide About Easypaisa App In Urdu / Hindi: Friends agar ap ko pata nahi hai ki Easypaisa App kiya hai our is app ko kaise istemal karte hai to aj ham ap ko batayen ge ki Easypaisa App kiya hai our iese kaise istemal karte hai to friends ham umeed karte hai ki apko hamare is post ko parny ke baad Easypaisa App ke bary me sab kuch clear ho jaye ga.

What Is Easypaisa App And How To Use It Full Guide In Urdu

What Is Easypaisa App And How To Use It Full Guide In Urdu

What Is the Easypaisa App?

Friends Easypaisa App Telenor Network ki taraf se ek behtareen sahulat hai jis ke zarye ap aasaani se kaabi bi our kahin bi Paisa send kar sakte hai friends ab ap soch rahe honge ki ye sahulat to Easypaisa App ke baghair bi pehly se mujuud tha to friends me apko bata dun ki Easypaisa App se na sirf ap Paisa send kar sakte hai balki ap in saree services ko bi use kar sakte hai.

1. Money Transfer
2. Telenor Bundles
3. Mobile Load On Any Network
4. Loan Service
5. Best Discounts On Telenor Bundles
6. Bill Payment
6. ETC.

How To Make A Easypaisa Account?

Friends Easypaisa App use karne ke liye apke pass Easypaisa account hona lazmi hai Easypaisa account kholne ke liye *786# dail karen our apne Telenor number per dail karen us ke baad kuch easy steps hai un ko fill karte jayen our ap ka Easypaisa account create ho jaye ga.

How To Use Easypaisa App?

Friends Easypaisa account kholne ke baad ap Easypaisa App ko install kar len joki apko Playstore per free me mil jaye ga ya phir ap ko last me is Application ka link mil jaye ga ap wahan click kar ke ise direct playstore se install kar sakte hai install karne ke baad ap Easypaisa App ko open karen ab ap se apka number mange ga yaad rakhen ap wahi number denge jis se apne Easypaisa account khola hoga us ke baad ap se verification mange ga agar apka number usi phone me hai jisme ap Easypaisa App open kar rahe hai to apko kuch karne ki zarorat nahi pare ga automatically khud ba khud verify ho jaye ga lakin agar apka number usi phone me nahi hai jis me ap Easypaisa App open kar rahe hai to apko manually verify karna pare ga apke Telenor number jo ap ne diya hoga us me ek SMS received hogi jisme ek code hoga jo apko us blank box me fill karna hoi uske baad done kar dena hai ap verify hone ke baad ap se Easypaisa account ka password Mange ga ap ne wahi password dena hai joki ap ne Easypaisa account kholte waqat diya tha ab apka Easypaisa App open ho jaye ga ab ap Easypaisa App ka use karte howe apne kisi bi rishtedaar ya friends ko paisa send kar sakte hai our apna mobile load karne ke sath sath Easypaisa App ke beshumaar sevices enjoy kar sakte hai our sab se best thing to ye hai ki first time Easypaisa App use karne pe Rs:100 ka free balance bi bilkul muft mil jata hai joki apke Easypaisa Account me usi waqat transfer kiye jate hai jab ap Easypaisa App open karte hai.

Read More: Make Unlimited Money by Easypaisa & JazzCash without internet Urdu/Hindi



Conclusion:

Friends ham umeed karte hai ki apko Easypaisa App ke hawale se sab kuch clear ho gaya ho ga agar apko our koi masla peesh ata hai Easypaisa App ke hawale se to ap ham se comment me pouch sakte hai our aage bi aise hi information posts hasil karte rehne ke liye hamare blog ko zaroor Subscribe karen.

Easypaisa App Download Link Is Here:




Thanks For Reading And Don't Forget To Share

No comments:

Post a Comment